
حرف می زنی ؟xa0...
ادامه مطلب
. . . .آها فهمیدم بوس موخوای ؟xa0 xa0 . . . xa0 . ندالیم یه دونه بود برا تو که یه دونه ایxa0...
ادامه مطلب
چرا چرا چرا یه جور حرف می زنی که قند xa0تو دل من آب میشه xa0دلم نمیاد چیزی بگم ها از دستت چیکار کنم ها دل که نیست برای توxa0...
ادامه مطلب
دل شکستن یعنی چی قرار نیست تا ابدxa0...
ادامه مطلب